/* */ בית מרקחת מרכז הצפון - הומיאופתיה לטיפול בנדודי שינה
דף הביתשירות לקוחות  |  צור קשר  |  03-5464040  |  משלוח חינם בקניה מעל 350 
0 מוצרים בסל שלך
   
מותגים מובילים
מוצרים מומלצים לעונה
  מורז x תוש - דוחה יתושים
  אולטרסול ספריי 45
  ד״ר האושקה מי פנים
  קרנמיקס - אלטמן
  מגנזיום ציטראט - אלטמן
  לה רוש פוזה - קרם הגנה לילדים
דף הבית >> פורטל המידע בית מרקחת מרכז הצפון >> הומאופתיה >> הומיאופתיה לטיפול בנדודי שינה
 
נדודי שינה הינה אחת מהתלונות הנפוצות היום בקרב באוכלוסייה המבוגרת, בטווח הגילאים שבין 25 ל 60. נדודי השינה יכולים לבוא לידי ביטוי במספר אופנים:
·         שחוסר יכולת לשינה רציפה של מספר שעות
·         התעוררויות תכופות במהלך הלילה
·         קושי מהותי בהירדמות ראשונית
·         קושי במהותי בהרדמות אחרי כל יקיצה.
בדרך כלל, יתלונן הפרט על מחשבות טורדניות אשר יפריעו את מנוחתו. מדובר בעיקר במצב נפשי ומנטאלי הגורם לבעיה, אם כי לעיתים אבחון מקיף עשוי לחשוף בעיה פיזיולוגית, המונעת מהפרט להגיע לרמת שינה עמוקה מספיק.
רבים האנשים אשר מחפשים מזור לבעיית השינה, אשר גוררת אחריה שורה של סימפטומים, המורידים באופן משמעותי את איכות החיים,עד כדי חולי של ממש. לרוב, יחפשו האנשים אחר פתרונות טבעיים, מתוך רצון להימנע משימוש קבוע בתרופות.תרופות אלו עלולות ליצור מעגל של תלות, אשר קשה מאוד לפרוץ ברבות הזמן.
בספרות המקצועית מדעית, הצטברו במהלך השנים מחקרים ועדויות, על יכולתם של צמחי מרפא, לשפר את איכות השינה ולזרז את תהליך ההירדמות. להלן חלק מהצמחים עליהם מדובר:
·         וולריאן- אחד מצמחי המרפא הפופולאריים בנושא של רגיעה ושינה. לצמח הוולריאן יכולת לסייע בהירדמות מהירה יותר וכמו כן, בהגברת שלב החלימה והשינה העמוקה.
·         מליסה רפואית- מחקרים שונים מצביעים על היעילות של המליסה הרפואית בהרגעת מצבי דחק, גורמים מובילים בנדודי שינה. ניכר כי ההשפעה טובה יותר, בשילוב עם צמח הוולריאן. אך המליסה לבדה, בהחלט מסייעת להרגעה.
·         שמן הלבנדר- הרחה של שמן ארומטי מסוג הלבנדר,מסייע בתחושת הרוגע ומוריד את נדודי השינה. מחקרים מראים, כל לשמן הלבנדר השפעה חיובית על קשישים, כאשר אלו מריחים אותו סמוך לזמן השינה.
בניגוד לטיפול תרופתי, אשר השפעתו על השינה מורגשת מייד וללא שום התערבות של החולה. טיפל טבעי בצמחי מרפא, דורש מהמטופל שיתוף פעולה משמעותי. אדם הרוצה לשפר את איכות השינה שלו, מחויב להתאים את אורח חייו לחשיבה הבריאה והטבעית.משמעות הדבר: שמירה על תזונה נכונה, הימנעות מזונות מסוימים, פעילות גופנית מתונה ושימוש בטכניקות שונות של הרגעה כמו, מדיטציה, יוגה ונשימות. לילה טוב..