/* */ בית מרקחת מרכז הצפון - מוצרים טבעיים
דף הביתשירות לקוחות  |  צור קשר  |  03-5464040  |  משלוח חינם בקניה מעל 350 
0 מוצרים בסל שלך
   
מותגים מובילים
מוצרים מומלצים לעונה
  מורז x תוש - דוחה יתושים
  אולטרסול ספריי 45
  ד״ר האושקה מי פנים
  קרנמיקס - אלטמן
  מגנזיום ציטראט - אלטמן
  לה רוש פוזה - קרם הגנה לילדים
דף הבית >> פורטל המידע בית מרקחת מרכז הצפון >> צמחי מרפא >> מוצרים טבעיים
 
בית מרקחת מודרני במדינת ישראל רוצה להראות מגוונים ואיכות. ככל שגדל המגוון ואיתו יכולות הלמידה של צוות בית מרקחת, עולה איכותו וערכיותו של בית המרקחת. מדף מוצרים טבעיים לדוגמא, יכול להעיד על מגמה כללית של שיפור והתפתחות וניתן לומר, בשורה חדשה עבור קהל הלקוחות.
 
עולם הרפואה הוא מן הדינמיים ביותר בכלכלה העולמית. מחקרים מתעדכנים חדשות לבקרים, יצרני תרופות ומכשור רפואי מנסים ליישר קו עם כל מידע מדעי מעודכן וכך נכנסים אל השוק מדי יום מוצרים איכותיים וכמובן, גם נגרעים ממנו מוצרים שאיבדו רלוונטיות.
 
כשהמגמה היא כזו, חייבים כל הגורמים הקשורים לעולם הבריאות ואיכות החיים להגיב באופן שוטף לכל השינויים שמתחוללים בנישה שלהם וליצור אפיק פתוח למידע חדש בכל הרבדים. כל האמור לעיל חל גם על בתי המרקחת. כל בעל עסק מתחום הבריאות חייב לשים לעצמו למטרה להיות הציר שמקשר בין מה שקורה בעולם מבחינה מדעית או ממסדית ובין לקוחות הקצה וליצור ערוץ זורם ופתוח לסוג של דו שיח בין כל הצדדים.
 
מחלקת מוצרים טבעיים
 
מחלקת מוצרי טבע בנקודות המכירה השונות, משתנה מעת לעת. חברות וייצרנים מנסים להגיב למגמות עולמיות ולהזרים למדפים אופציות טיפוליות אלטרנטיביות למחלות ותסמינים נפוצים. ככל שהולכת ומתרחבת הפעילות המדעית סביב תחומים מסוימים, הולכת ומתפתחת סביבת הפעילות של התחומים האלטרנטיביים, לדוגמא: נושא הכולסטרול ומחלות הלב וכלי הדם,זוכה לטיפול הולך ומעמיק מבל היבט מקצועי ומדעי. מחקרים וניסויים קליניים מכל רחבי העולם, מבתי חולים ומבתי ספר אוניברסיטאיים צצים מדי יום ושופכים אור חדש על אספקטים שונים של התופעה. ובמקביל, בהסתמך על המימצאים המהותיים מרחבי העולם, מחפשות חברות תוספי התזונה לצאת במוצרים אשר מיישמים חלק מן המסקנות וניתן למכור אותם לכל דורש ללא מרשם. אחד הפריטים המוכרים והנפוצים ביותר הוא אומגה 3 אשר נמכר במינונים שונים המותאמים לקבוצות משתמשים שונות ומבוסס על מחקרים וניסויים עדכניים, אשר בודקים את מידת השפעתה של אומגה 3 של תפקוד הלב ותפקודים נוספים.
 
האחריות המוטלת על מוכרני ואנשי המקצוע בנקודות המכירה, היא ללמוד ולהכיר את המגמות העולמיות להבין את החומר היטב ולדעת להתאים בין מוצרים טבעיים שונים לבין בעיה, סימפטום או מחלה. ככל שנדע אנו, צוות המכירה בבתי המרקחת להעניק לך ידע וטיפול מעודכנים, נדע כי אנו נמצאים במגמת שיפור ופיתוח מתמידים, אשר יאפשרו לקהל לקבל את תשומת הלב הרצינית והעיניינית ביותר.