/* */ בית מרקחת מרכז הצפון - קוסמטיקה טבעית הומאופתית
דף הביתשירות לקוחות  |  צור קשר  |  03-5464040  |  משלוח חינם בקניה מעל 350 
0 מוצרים בסל שלך
   
מותגים מובילים
מוצרים מומלצים לעונה
  מורז x תוש - דוחה יתושים
  אולטרסול ספריי 45
  ד״ר האושקה מי פנים
  קרנמיקס - אלטמן
  מגנזיום ציטראט - אלטמן
  לה רוש פוזה - קרם הגנה לילדים
דף הבית >> פורטל המידע בית מרקחת מרכז הצפון >> הומאופתיה >> קוסמטיקה טבעית הומאופתית
 
תעשיית קוסמטיקה טבעית יודעת ימים יפים. באירופה בפרט ובעולם בכלל הולכת וגדלה הצריכה והחשיפה לקהלים חדשים. מגוון המוצרים גדל ומשתמשים חדשים בוחרים להשתמש במוצרים טבעיים לטיפול ולטיפוח יותר מאי פעם. כלכלית ומסחרית ניתן להגדיר את שוק הקוסמטיקה הטבעית כשוק מתפתח, כתעשייה משגשגת, אך אל לנו לשכוח ממה הכל התחיל...
 
חברות רבות מהוות חלק מתעשיית קוסמטיקה טבעית, הבולטות בהן חברת וולדה וחברת דוקטור האושקה, חרף העובדה כי סיפור הקמתן שונה זה מזה, ניתן למצוא ערכים משותפים אשר עוברים כחוט שני ביסודן.
בלב לבן של מרבית חברות קוסמטיקה טבעית עומדת אידיאולוגיה, תחושת שליחות ורצון לחבר בין האדם לטבע. בכל ניואנס, גדול כקטן מובלטת חשיבה רוחנית עמוקה, מודגשת השקפת עולם מוצקה והיצמדות לרעיון ולדרך חיים.
הקמתה של חברת וולדה, על ידי רודולף שניידר, הוגה ומפתח הגישה האנתרופוסופית, מושתתת על השקפת עולמו הייחודית, אשר באה לידי ביטוי ומיושמת בחינוך, ברפואה בחקלאות ובכלל אורחות חיינו. מטרתם הראשית של חברות הקוסמטיקה הטבעית, אינה כלכלית גרידא, כי אם ריפוי ומתן מזור ועזרה לבני אדם, על ידי שילוב של אמפתיה וידע רפואי בלתי נדלים.
 
מאחורי החברות עומד רעיון של גידולים אורגנים אשר נעשים בהרמוניה מלאה עם היקום והאדמה, מפרים זה את ולא באים זה על חשבונו של זה. כמו כן חשוב המסחר ההוגן, מסחר בו כל הצדדים נהנים החקלאי, היצרן והצרכן, כולם מהווים חלק משרשרת ארוכה והוגנת דרכה עובר המוצר הקוסמטי.
 
בכדי שהמוצר יהיה טבעי ואורגני לחלוטין, דרושים מספר צעדים מהותיים מצד החברות, לחשוב על פתרונות טבעיים לבעיות אורך חיי המדף וכן לסטריליות ושימור המוצר.
החלופות הללו צריכות להיות מבוססות אף הן על יסודות הרעיונות הרוחניים, על שמירה והזדהות עם הסביבה, באופן מלא.
כמובן שבניגוד לתעשיית הקוסמטיקה הבלתי טבעית, הפטרוכימית, לא יעשה שימוש בחומרים משמרים, בחומרים כימיים אשר נותנים, צבע, ריח או מרקם מלאכותיים. חומרים אלו פוגעים לעיתים בבריאות העור ובאיכות הסביבה ואין מקומם במוצרי קוסמטיקה טבעיים, אשר בליבם, אדם וסביבה- גוף אחד.
 
החברות הטבעיות משקיעות משאבים רבים על מנת לחנך את הקהל הפוטנציאלי, לצרוך מוצר בריא, להיות מודע לתאריכי תפוגה ולחיי מדף מוגבלים באופן יחסי וזאת בכדי להימנע משימוש בחומרים מפוקפקים בכדי להיטיב עם המאזנים הכלכליים.
 
ייצור קוסמטיקה אורגנית דורש מן החברות, עמידה בתקנים מחמירים. לא מספיק להצהיר כי אתה חברה אורגנית, אלא לייצר על פי מתודות והנחיות קבועות מראש. לתעשיות אורגניות וביו דינמיות יש ארגוני גג אשר מקפידים ומנחים את הגורמים בתעשייה, לעבוד על פי כללים ונהלים מובנים אשר מיישמים את הרעיון הרוחני ואהבת האדמה.